Mari antoi minulle tällaisen tunnustuksen..Kiitos!<3

1274772730_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kun saat tunnustuksen, laita se eteenpäin seitsemälle muulle ja kerro seitsemän asiaa itsestäsi.

Melkeimpä kaikilla tämä taitaa jo olla, joten en ala erikseen ketään nimeämään..mutta jos joku tämän lukee, joka ei ole vielä itsestään tunnustellut, niin nappaa mukaasi! Hymy

Mitähän minä itsestäni kertoisin..?

1. Pelkään kaikenlaisia ötököitä, ihan hirveästi!! Hämähäkkejä ja koppakuoriaisia varsinkin..ja perhosia, vaikka ne ovatkin ulkona kauniita, niin sisällä ihan kauhean pelottavia! Kesällä tuli usein nokkosperhosia parvekkeen ovesta sisälle ja se oli huutoa sitten...

2. Rakastan lukemista! Voisko syys- ja talvi-iltoina olla ihanampaa kuin käpertyä sohvan nurkkaan ja lukea Harlekiiniä tai muuta rakkausromaania..Silmänisku

3. Tykkään enemmän ilahduttaa leipomuksillani muita, kuin syödä niitä itse.. Vaikka näköjään mies on tartuttanut pullahiireyttään jo minuunkin..samoin kuin unenlahjojaankin..

4. Minulla ei ole oikein koskaan tehnyt mieli matkustella ulkomaille. Mieluummin matkustelen Suomen sisällä. Enkä varmasti myönnä, että pelkäisin lentokoneita..Silmänisku

5. Neulominen (tai minulle se on kyllä kutomista) on kausittain älyttömän mukavaa! Kausi kestää vaihtelevasti parista illasta pariin viikkoon..

6. Olen lapsirakas. Lapset ovat niiiiin ihania, varsinkin nuo omani! <3

7. Minulla tekisi nyt aivan valtavasti amerikkalaisia pannukakkuja..Taidan kuitenkin odottaa miestä töistä ja paistaa jälkkäriksi kunhan ensin syödään tuo palapaisti tuolta uunista..Kieli ulkona